Bu bir teşekkür yazısı



Bu bir teşekkür yazısı olacak, hayata. 

Aldıklarına karşı verdiği onca güzel şeyle dün bana bir kere daha şansın benimle olduğunu hissettirdi. Hayat kötülüklerine rağmen hala güzel.

Hala umut var.

Ruhum, bir kuşun kanadındaki tüy kadar hafif artık.

Yalnız değilim.

Ve şunu gördüm ki, hayattaki uyumsuz ben değilim. Bir takım kötü zihniyetli insanlar, uyumsuz olanlar.

Teşekkür ederim ellerimden tutup da bırakmayana.

Teşekkür ederim esas yanlışın bende olmadığını gösterene.

Teşekkür ederim kaza anımda dahi yanımda olana.

Teşekkür ederim beni koruyana.

Teşekkür ederim her daim olumlu desteğini esirgemeyene.

En büyük teşekkür ise aileme... 

İyi bir insan olarak yetiştirdikleri için.

Doğrunun yanlışın neler olduğunu bana aşıladıkları için.

Her konuda bana destek oldukları için.

Dün yaşadığım olayda, sevdiğim insanların yanında olmanın değerini bir kat daha anladım, bu tartışılmaz bir konu. 



0 yorum