Kurtar beni


Uzun zamandır yazı yazamıyorum. Kalemim tükenmiş gibi hissediyorum. Ya da bunun gibi bir şey bilemiyorum.

Ancak bugün kalbimin bir türlü inanmadığı bir şeyi gördüm. Tekirdağ'a yosun kokan yollarına gittim ve denizin o hali bir türlü içime sinmedi. Bunu yapanların yüreklerine nasıl siniyor anlamıyorum. Doğayı neden bu kadar katlediyoruz? Yaşamamızın en temel kaynağına neden böylesine hırçın saldırılar yapıyoruz? Bu sorular ve daha fazlası kafama üşüştü bugün. Dayanamadım da öyle görmeye... Yüreğim paramparça evin yolunu tuttum. Gerçekmiş...

Biliyorum belki beni linçleyeceksiniz şimdi ancak haberlerde ne zaman şiddete uğramış, öldürülmüş bir insan evladı görsek susuyoruz; aynı şekilde doğaya yapılan şiddete bile susuyoruz da neden hayvanlara yapılan zulme susmuyoruz? Neden doğanın medyada bu kadar sesi duyulmuyor? Neden herkes bunları görmezden geliyor?

Çok değil bir kaç ay önce bir arkadaş sormuştu bana; "Sen böyle fidan dikimi için para veriyorsun ya, peki hiç diktirdiğin fidanları gidip kontrol ediyor musun?" Sizler şaka mısınız? Şaka olmalısınız çünkü doğa aşığı bir Tema gönüllüsüne bu soru sorulmaz! 

Belki de bu anlattığımda sorularımın cevapları gizlidir.

Sizler her yaptığınızın karşılığını görmeye o kadar alışmıssınız ki, görmeden yapılan şeyler sizlere zevk vermiyor. 

Göz yumduğunuz her şey utancımız oldu artık yeter! 
 

0 yorum