Sana Yazıyorum, Kıymetlim



Yine dağılıyorum peyder pey, tam toparlandım derken... Yüreğime gelip oturuyor sızısı kaybettiklerimin. En çokta senin. Hiç sahip olamadığım ve belkide olamayacağım senin... Bunu sana yazıyorum canım kızım. Eğer bir gün kavuşursak, ileride okuman için.


Cihan öyle adaletsiz bir yer ki... Her bir yanım cenk meydanı adeta. Çoğunda yeniliyorum, yeniden kalkıyorum ve yine başlıyorum. Yoruldum, çok yoruldum. Sana güllerle dolu bir hayat vadedemem. Çetin sınavlardan geçmen gerekebilir. Canın çok acıyabilir. Ama inan ki senin canın bir acısa, benimki bin acır. Bu yüzden hayatımın sonuna kadar ellerinden tutabilirim, sana bunun için söz verebilirim. Herkes gitse, terk etse seni; ben asla terk etmem. Yorulduğunda o güzel başını göğsümde dinlendirebilirsin. Hayat hep bir mücadele... Yorulacaksın...  Ama yılmayacaksın.

İnsan bu ya hep en yakınından yeniliyor sevinçlerine. O yüzden düşmanını sakın uzaklarda arama. Onlar hep en yakınından çıkar. Kendini bıraktığında ise kollarına, ilk vuracakları kişi sen olursun. Sana kimseye güvenme diyemem ama yinede en çok güvendiğin kişi "sen" ol bu hayatta. Öyle tutun ki kendine, kimse yıkamasın seni.  

Ben artık kalbimi kıran kimseden bir özür beklemiyorum. Biliyorum ki, onların her zaman bir bahanesi var. İmkanım olsaydı hiç izin vermezdim, güzel kalbinin kırılmasına. Ama insan işte iyisi ile kötüsü ile senin devrinde de olacaklar... Sende cenk edeceksin, kavga edeceksin, doğru bildiğini savunacaksın... Dimdik duracaksın karşılarında. Bu yüzden belki çok yalnız kalacaksın. Ama hiç bir zaman üzülme, yalnızlığını da sev. Çünkü sen kimseye muhtaç değilsin. Seni her zaman ben seveceğim. 

Seveceksin, yıkacaklar, seveceksin, yakacaklar... Yılma, senin o güzel gönlünü sevecek biri de olacak elbet bu hayatta. Yalnız çocukluğunu kimsenin kırmasına izin verme. Asla küstürme onu hayata. Bizi biz yapan çocukluğumuz, bir zamanlar sahip olduğumuz en temiz yanımız...

Sana bakarken kim kıyamıyorsa, ona sarıl canım kızım. Ne olursa olsun ona sarıl ve asla bırakma. Sonu ne olursa olsun, onunla en güzelini yaşayacaksın. 

...Doğrular... Doğrular kimsenin umurunda değil. Ama sorsan herkes doğrudan yana. 

Ve para... Ne acıdır ki bütün savaşlarda buradan çıkıyor zaten. Beş kuruş için insanların birbirlerini sattığına şahit olacaksın. Tiksineceksin bu devirden. Dedim ya gül bahçeleri vadedemiyorum sana... Sen yine de insanlığını bırakma. İyiyi bırakma. İyi yolundan şaşma...

Bırak bütün çirkinlikler onların olsun.

Şuan sana o kadar çok sarılmak istiyorum ki. Hayallerimde büyütüyorum seni. Gözlerine bakıyorum, gülüşünde yenileniyor sanki ruhum. Kimse bu kadar güzel gülemez. Çünkü kimsenin gülüşünde çiçekler açmaz, güneşler doğamaz...

Seni hep seveceğim... Umarım bir gün buluşuruz. Sakın beni hasretinle çok bekletme. Cennet kokunu da al beraberinde gel bana.    

0 yorum