#HomeOffice



Bu gün home office çalışmanın ikinci günü. 

Malum durum sebebi ile bu hafta evde kalma sırası bende. Hayatımda ilk defa evime iş getiriyorum. Benim yapımda biri için iş işte, ev evde olmalı ancak dünya çapında yaşanan bu virüs vakası yüzünden şuan bu anlayışımdan ödün veriyorum.

Home office kavramı içindeki son günlerim nasıl geçer bilmiyorum ancak size iki günüm içinde yaşadıklarımı paylaşabilirim.



İlk güne başlamadan, Pazar gecesi ben bunu yapabilirim zamanımı aynı ofisteki gibi yönetebilirim diyerek rahat bir şekilde uyudum. Ancak gelin görün ki, her zaman kalktığım saatten yarım saat sonra uyandım ve nedense kendimi hiç hazır hissetmedim. Saçımı yaptım, üzerimi değiştirdim hatta biraz makyaj dahi yaptım. Tabi bunlar hep o anki panik halimi kontrol etme çabalarımdı.

Saatim geldi ve her zamanki gibi bilgisayarımı ve tüm ekranlarımı açtım. Sonra kocaman boş gözlerle ekrana rahat bir 10 dakika baka kaldım. Akabinde etrafıma döndüm ve o an anladım ki aslında bu işi iş yapan ve gerçekten güzel kılan birlikte çalıştığım insanlarmış. Bunu anladığım anda, başlarım virüsüne diyerek pılı pırtı toplayıp fabrikaya gitmeye yeltendim. Ancak annem müsaade etmedi :) Ben ne kadar onu düşünüyorsam o da beni düşünüyor, neticede anne.

Neyse işimin başına oturdum ve birkaç mail cevaplamaya başladım. Tabi bütün planım bir anda karşılaştığım yavaşlık, aksaklık ve VPN bağlantı kopması nedeni ile alt üst oldu. Buna Pazartesi günü biraz alıştım diyebilirim. Gergindim ama üstesinden geldim.

İkinci günümde ise tamam itiraf ediyorum yıl kapaması nedeni ile pek bir işlem yapmadım. Bunun yerine önümdeki üç günü planladım. Zor olacağa benziyor ama bunu da başaracağım elbet.

Arkadaşlar, evden çalışmanın nesine özeniyorsunuz ya da bu güne kadar nesine özendiniz bilemiyorum ancak hiç bir açıdan güzel değil. Bizler sosyal varlıklarız. Özümüz, doğamız bu.

Her neyse benim penceremden baktığınızda durum çok vahim. Tabi güzel yanları da vardır, sonuçta ev ortamınızda çalışıyorsunuz ancak yok ya bak yine başa döndüm. Bence güzel bir yanı yok.

Şu virüs muhabbeti sonlansa da eski sistem gitsek yine işimizin başında olsak. 

Cidden kızdığım insanları dahi özledim. Durmadan ofuldayanları, durmadan şarkı söyleyenleri, gülenleri, somurtanları, kızgın ifade ile takılanları, dünya yansa umurunda olmayanları, herkesi ya iyi kötü herkesi özledim.

Tekrar bir arada sağlıklı bir şekilde çalışacağımız günleri dört gözle bekliyorum. 

0 yorum