Youtuber dosyam - YOREKOK


                         Türkiye'nin en boktan, manasız ve gereksiz blog sayfasına hoş geldiniz!



Yazıma Yorekok'un video girişi ile başlamak istedim. İlk videosunu izlediğimde dikkatimi çeken ilk cümlesi bu olmuştu, " Türkiye'nin en boktan, manasız ve gereksiz kanalıma hoşgeldiniz!"

Youtube'da severek takip ettiğim ve video paylaştığı an elimdeki işi bir kenara bırakıp, "Babakok video atmış, herkes sussun." diyerek izlediğim bir eleştiri kanalı. Çoğu youtuber için yaptığı eleştiriler yüzünden anlaşılmayan ama anlayanlar için altın değerinde olan biri Yorekok.

Her neyse youtube bu aralar bitik bir durumda. Ne zaman girip baksam, bir yandan slime videoları, reaksiyonlar ya da challenge videoları çıkıyor. "Bugün anneme ölüm şakası yaptım." , "Bir ay bekletilmiş slime yaptık." gibi videolar düşünün. Bunu yapıyorum, şunu yaptık, şu günde şunu yapacağız. Bize ne arkadaşım. Üstelik yazık annelerinize böyle gereksiz şakalar da yapmayın. İşte bu gibi videoları sarcastic yorumlar yaparak, popüler kültüre çatır çatır giydirip, giydirirken de güldüren, güldürürken de sorgulatan;  Cem Yılmaz'ın da dediği gibi, "Anlata anlata bitiricem bunları." diyen bir adamdan bahsediyorum.

Tüm videolarını izledim ve hala da izliyorum. Hatta bazı telif atılmış ve silinmiş videoları da Facebook sayfasında mevcut. Oradan da takip ediyorum. Olur da benim Youtube hesabım yok derseniz, Facebook'ta da hesabı var.

Böyle güzel içerik üretenlere gerçekten hasretiz.

Peki Yorekok nedir? Kulaktan dolma cümlelerle size açıklayacağım. Pek bir anlamı olmamakla birlikte, bir rivayete göre "you're a cock"un kısaltması olduğunu söylüyorlar. Tabi ne kadar doğrudur bilemeyeceğim.

Uzun bir süre, çoğu kişi onu sadece videolarını sunduğu tok sesi ile tanıdı. Yüzünü gösterdiğinde ise çoğu kişi hayal kırıklığına uğradı. Hayal kırıklığı diyorum çünkü bir çoğumuz onu gece iki de lahmacun yiyen depresif bir şişko olarak bildik. Aslında gerçek olan sanılanın tam aksiymiş. Yani aslında onu Batesmotelpro'nun videolarında görmüşüz. Ne diyelim, bizi videolarının olmadığı bir dünyada bırakma Babakok. Başarılarının devamını diliyoruz.

Okuduğunuz için teşekkürler, görüşmek üzere. 👉

0 yorum