Sıcacık yürekler için


Çayınız demlikte, sıcacık evinizde ve bir de kitap elinizde... Üzerinize de yumuşacık bir battaniye sermişsiniz. 

Kışın kendisini iyiden iyiye hissettirmeye başladığı bu günlerde iyi bir kitap alın ve kendinizi sayfaların akışına bırakın. Bana göre kışın kitap okumak daha güzel ve huzur verici. İşte bu soğuk kış günleri güzel kitaplar okumanız ve günlerinizi daha verimli hale getirmeniz için birbirinden güzel kitap önerilerini bendeniz Monica sizler için derledi.


Aslında bana sorarsanız hayatta en zor öneriler içinde seyahat, koku ve kitap geliyor. Sizin beğendiğinizi bir başkası elbette beğenmek zorunda değil. Daha doğru öneriler verebilmek için bence insanlar karşısındakini çok iyi tanımalı. Bu yüzden biraz dikkat ettim seçimlerimde, genellikle herkesin sevebileceği türden romanlar seçmeye çalıştım. Okuması için önerdiğim kişilerden de olumlu yanıtlar alınca, bu listeyi yapmaya cesaret ettim. Lafı uzatmadan listeye bir göz atalım.

🔽Romantikler için;

Kolera Günlerinde Aşk - Gabriel Garcia Marquez
Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
Ağrı Dağı Efsanesi - Yaşar Kemal

🔽Yolculuklarda arkadaş arayanlar için;

Yüzyıllık Yalnızlık - Gabriel Garcia Marquez
Limon Ağacı - Sandy Tolan
Uçurtma Avcısı - Halit Hüseyni

🔽Tarihin tozlu sayfalarında kaybolmak isteyenler için;

Bab-ı Esrar - Ahmet Ümit
Simyacı - Paulo Coelho
Benim Adım Kırmızı - Orhan Pamuk
Aşk - Elif Şafak

Kısa bir liste yaptım. Okuduğumda sevdiğim ve tekrar tekrar okumayı istediğim kitapların listesi. Ruh üşümesine karşı sıcacık çayınızın yanında dünyanızı değiştirecek bir kitaptan daha güzel daha etkili ne olabilir ki? 

Şimdiden sizlere mutlu kitap okuma keyifleri diliyorum.

0 yorum