Youtuber dosyam - Barış ÖZCAN


Bir kaç ay önce Youtube'da izledim Barış Özcan'ı ve o an takip etmeye başladım. Çünkü kanalında yayınladığı video içerikleri o kadar güzel, bilgilendirici ve o kadar akıcı bir anlatıma sahip ki. Bence bir an önce sizde takip etmeye başlamalısınız. 

Bu makalemde kısaca "Barış Özcan kimdir?" buna değineceğim. "Neden bu makaleyi yazıyorsun?" derseniz, geçen günlerde bütün videolarına kendini kaptıran eşimin sorusu üzerine başladı herşey. "Bu adam kim? Bu adamın videolarının içeriği çok güzel." İşte bu sorulardan sonra karar verdim. Blog yazılarımda "Youtuber dosyam" başlıkları altında beğendiğim youtuberları tanıtmaya. İlk olarak da Barış Özcan'la başlıyorum.


Türkiye'de Youtube aleminin abisi, akıl hocası kim diye sorulduğunda bir çok kişinin Barış Özcan dediğini gördüm. Tabi yine Youtube'da yapılan sokak röportajlarında. Evet, Barış Özcan bize Youtube'da hikayeler anlatan, yeri geldiğinde de dersler veren ve güzel önerilerde bulunan bir abidir. Ben onu ilk "Zincirini Kırma" videosu ile tanıdım ve bende 2018 için kendime bir zincir oluşturdum. Umarım tek bir halkayı atlamadan yeni yılı hedeflediğim şekilde bitiririm. Size de bu videosunu izlemenizi tavsiye ederim. Hatta merak edenler olursa diye aşağıya videoyu bırakacağım.

Youtube'daki "Sanat, tasarım, teknoloji hikayeleri" başlıklı kanalında izlediğimiz videolar her birimizin hayatlarını daha iyi, daha kaliteli yapma amacı güdüyor. En azından hayatlarımızı bir nebze olsun kaliteli yapabilmek için bize fikirler veriyor. Şuan kanalında 980 bin küsür abonesi var. Küsür diyorum çünkü her geçen gün büyüyor.

Bugün geldiğimiz noktada, Barış Özcan Youtube mecrasında Türkiye'yi temsil eden önemli bir isim. Youtube'un seçtiği 12 değişim elçisi arasındaki tek Türk. Lafı fazla da uzatmak istemiyorum. Kaliteli içerikler izlemek istiyorsanız, kendisini Youtube'da kanalından takip edebilirsiniz.





0 yorum